Το πρόγραμμα εστιάζει στις εξής ευρείες περιοχές:

  • Α. Ακαδημαϊκό Υλικό (θεωρητική πανεπιστημιακή ύλη)
    • Α1. Θεωρητική Δημοσιογραφία
    • Α2. Διοίκηση Μέσων και Παραγωγής
  • Β. Εφαρμοσμένη Παιδεία («εργαστηριακά» μαθήματα που έχουν πιο εφαρμοσμένο χαρακτήρα)
    • Β1. Περιεχόμενο (Information Selection)
    • Β2. Φόρμα (Information Design)
    • Β3. (Συνδυάζοντας τα Β1 και Β2) Έντυπη και Οπτικοακουστική Επικοινωνία
  • Γ. Διατριβή (εποπτευόμενη μεταπτυχιακή εργασία, μεμονωμένη ή ομαδική –σε μικρές ομάδες- που οδηγεί στην απονομή του τίτλου Master of Arts)
Ας τα δούμε αναλυτικότερα:
 
  • Α. Ακαδημαϊκό Υλικό (θεωρητική πανεπιστημιακή ύλη)
  • Α 1. Θεωρητική Δημοσιογραφία
    • Θεωρία και Υποδείγματα (models) Eπικοινωνίας
    • Ειδήσεις: Από τα Έντυπα στα Νέα Μέσα
    • Δίκαιο των ΜΜΕ
    • Φιλοσοφία της Επικοινωνίας
    • Οικονομία και Πολιτική των Μ.Μ.Ε.
    • Δημοσιογραφία και Δημόσιες Σχέσεις
  • Α 2 Διοίκηση Μέσων και Παραγωγής
    • Διοίκηση Μ.Μ.Ε.
    • Διοίκηση Ειδήσεων (Διοίκηση Τμήματος Ειδήσεων σε Έντυπη, Ο/Α, Ψηφιακή Δραστηριότητα)
    • Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Μ.Μ.Ε. (Εξέταση σχεδίου δημιουργίας και ανάπτυξης διαφορετικών δραστηριοτήτων, Έντυπης, Ο/Α, Ψηφιακής)
    • Διοίκηση Έργου (Project Management Ειδησεογραφικού Τομέα).
  • Β. Εφαρμοσμένη Παιδεία («εργαστηριακά» μαθήματα που έχουν πιο εφαρμοσμένο χαρακτήρα.)
  • Β1. Περιεχόμενο (Information Selection)
    • Πληροφορία, Έρευνα και Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Έρευνα
    • Αξιολόγηση Ειδήσεων (Αξιολόγηση και Αξιακό Σύστημα Ειδήσεων)
    • Τεχνικές Συνέντευξης (+Δυνατότητες δια των Νέων Μέσων)
    • Εξόρυξη Είδησης (τεχνολογικό) και Πρακτορεία Ειδήσεων (μη τεχνολογικό)
    • Τεχνικές Παρουσίασης
  • Β2. Φόρμα (Information Design)
    • Γράφοντας για Τύπο, Ο/Α Μέσα και Ψηφιακά Μέσα
    • Είδη Γραφής, Ενότητες (Όλα τα Μέσα), Κασέ (Layout, για τα έντυπα) και Αριστοποίηση Φόρμας (στα Ο/Α και Ψηφιακά Μέσα)
    • Οπτική Αριστοποίηση Ειδήσεων (Trimedial – δηλαδή για τις 3 κατηγορίες Μέσων)
    • Tεχνικές Ηχου και Ραδιοφωνική Παραγωγή (Audio and Radio Production). Ειδική αναφορά στο Διαδικτυακό Ραδιόφωνο.
    • Τεχνικές Εικόνας: Στούντιο, Field, Φωτισμός και Μοντάζ. Στατική Εικόνα (Φωτογραφία). Κινούμενη Εικόνα (Κάμερα)
  • Β3. (Συνδυάζοντας τα Β1 και Β2, δηλαδή το Περιεχόμενο και την Φόρμα) Έντυπη και Οπτικοακουστική Επικοινωνία
    • Παραγωγή Ο/Α Ειδησεογραφικής Εκπομπής (Στούντιο)
    • Παραγωγή Ο/Α Ειδησεογραφικής Εκπομπής (Αφιέρωμα, Φάκελλος, Ρεπορτάζ)
    • Φωτορεπορτάζ
    • Εξωλεκτική Επικοινωνία
  • Γ. Διατριβή
    • Πρόκειται για το εποπτευόμενο (κατά μικρές ομάδες ή και κατά υποψήφιο) μέρος της εκπαίδευσης, όπου ο επίδοξος κάτοχος M.A. καλείται να αποδείξει την παιδεία του, την δημιουργικότητά του, καθώς και τις δεξιότητες σύνθεσης που απαιτείται κανείς να κατέχει στην απαιτητική δραστηριότητα της Ποιοτικής Δημοσιογραφίας.
Διαβάστηκε 5683 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 08 Δεκεμβρίου 2016 12:24

Share it

Επικοινωνία

Artemidos 6 & Epidavrou,
151 25 Maroussi,
GREECE

Αναζήτηση